مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 09:502016-08-28فناوري

شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد


کاربران ایرانی در سطح کشور بتوانند هر زمانی و هر مکانی و با هر نیازی به این شبکه دسترسی از ظرفیت های آن برای انجام خواست ارتباطی خود استفاده کنند.

- فاز نخست شبکه ملی اطلاعات صبح امروز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مراسم افتتاح فاز نخست شبکه ملی اطلاعات صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گفته مسوولان یکی از اهداف راه اندازی شبکه ملی اطلاعات این است که کاربران ایرانی در سطح کشور بتوانند هر زمانی و هر مکانی و با هر نیازی به این شبکه دسترسی از ظرفیت های آن برای انجام خواست ارتباطی خود استفاده کنند.

نصرالله جهانگرد به عنوان رییس سازمان فناوری اطلاعات هدف دیگر از راه اندازی این شبکه را این گونه اعلام کرده بود که وقتی می گوییم شبکه ملی، در چارچوب جغرافیای کشور بتوانیم دارای یک شبکه باشیم که با مدیریت، کنترل و امنیت خودمان و با کیفیت پایدار به همه سرویس دهیم و هر زمانی که لازم باشد خدمات مان را کم، زیاد و گسترده کنیم دست خودمان باشد.

همان طور که خوشبخانه کل ارتباطات بانکی ما روی شبکه ملی است و بخش اصلی شبکه روی محیط انتقال اینترنت نبوده هیچ دسترسی روی آن نیست که مورد حمله و صدمه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد

شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد