مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 05:302016-08-28اقتصادي

اداره کشور با نفت 30 دلاری دشوار است


وزیر کشور با تاکید بر این که اداره کشور با نفت 30 دلاری دشوار است، خواستار مشارکت مردم در توسعه کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه تپه، با بیان این که نیاز به رشد 8 درصدی در جامعه داریم تا بتوانیم بیکاری را برطرف کنیم، اظهار کرد: دولت تلاش می کند با آرامش کشور را اداره کند و فشاری به مردم وارد نشود.

وزیر کشور وضعیت سرمایه گذاری خارجی و منابع بانکی را در توسعه اقتصادی کشور موثر برشمرد و گفت: اعتماد عمومی برای جلب مشارکت اگر دچار خدشه شود، کشور آسیب خواهد دید.

وی خواستار جلب مشارکت مردم و استفاده از منابع مالی جامعه برای توسعه شد و ادامه داد: چون با محدودیت منابع دولتی مواجهیم و دولت ها نمی توانند مطالبات عمومی جامعه را پاسخ دهند، لازم است تا کارها را اولویت بندی کنیم.

رحمانی فضلی افزایش بهره وری را یکی دیگر از نکاتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و افزود: کار به موقع و قیمت مناسب، کیفی بودن طرح ها و رعایت زمانبندی در راستای کارامدی و اثربخشی موثر هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مشی اعتدالی از سوی مسئولان خاطرنشان کرد: افراط و تفریط بلای جان جامعه است و باید از آن پرهیز شود و این به معنای تبعیت از گرایش اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کشور با نفت 30 دلاری دشوار است

اداره کشور با نفت 30 دلاری دشوار است