مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 05:112016-08-28سياسي

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: دعوای ایران و آمریکا دعوای حق و باطل است


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ماهیت دعوای ایران و آمریکا بر سر حق و باطل بودن آن است، گفت: تنها دلیلی که این دو کشور را به توافق نمی رساند آن است که حق و باطل نمی توانند کنار یکدیگر قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، سردار علی فدوی شامگاه شنبه در همایش دانش آموزی بزرگداشت مردان استکبار ستیز در کانون بسیج اظهار کرد: 37 سال است که آمریکا با ایران دشمنی و کینه دیرینه دارد، اما تاکنون نتوانسته هیچ ضربه ای را به کشور و نظام وارد کند.

وی با اشاره به اینکه تنها دلیل پیروز نشدن آمریکا در مقابل ایران حق بودن این نظام است، افزود: دلیل به نتیجه نرسیدن دشمنی و توطئه های آمریکا و مستکبران در مقابل ایران تقابل دو لبه ای است که وجود دارد و آن هم وجود حق و باطل است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: سال های سال است که دعوای بین ایران و آمریکا وجود دارد که باید ماهیت این دعوا مشخص شود، باید دید این اختلاف از نوع منافع سیاسی، جغرافیایی و فرهنگی است یا خیر، که به طور قطع این گونه نیست، زیرا اگر این گونه بود تاکنون باید این دعوا و مسائل و مشکلات حل شده بود.

فدوی با اشاره به اینکه ماهیت دعوای ایران و آمریکا بر سر حق و باطل بودن آن است، ادامه داد: تنها دلیلی که نمی گذارد این دو کشور به توافق برسند و نخواهند رسید، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: دعوای ایران و آمریکا دعوای حق و باطل است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: دعوای ایران و آمریکا دعوای حق و باطل است