مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 05:102016-08-28اقتصادي

عرضه 10 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت


نوبخت در نشست با فعالان اقتصادی خراسان شمالی: دولت برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و کشاورزان، 10 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت عرضه خواهد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"ی مرکز خراسان شمالی، معاون رییس جمهور، عصر امروز در نشست با برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان خراسان شمالی، از عرضه 10هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید اوراق مشارکت خبر داد و گفت: با این اوراق، مطالبات پیمانکاران بخش های مختلف دولتی و کشاورزان پرداخت خواهد شد.

نوبخت در خصوص تسهیلات پرداختی برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال و راکد کشور گفت: در مرحله اول با اعطای 16هزار میلیارد تومان تسهیلات، تا پایان امسال هفت هزار و 500واحد تولید کوچک و متوسط را فعال خواهیم کرد.

وی افزود: در استان خراسان شمالی هم 327 واحد نیازمند دریافت این تسهیلات شناسایی شد که در مجموع 422میلیارد تومان وام خواهند گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تاکنون هم این واحدها 3هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است، گفت: این تسهیلات، تا دو ماه آینده به این استان پرداخت خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اهمیت استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در توسعه کشور گفت: پس از برجام، شش سرمایه گذار خارجی در بخش غیردولتی 5میلیارد و 200میلیون دلار سرمایه گذاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 10 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت

عرضه 10 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت