مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 00:262016-08-27سياسي

با برگزاری انتخابات هیأت رییسه رییس شورای اسلامی خمینی شهر مشخص شد


با برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای اسلامی شهر خمینی شهر، با حداکثر آرا حسن املایی به عنوان رییس آخرین سال دوره چهارم شورای شهر انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خمینی شهر، عصر شنبه با برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای اسلامی شهر خمینی شهر، با حداکثر آرا حسن املایی به عنوان رییس آخرین سال دوره چهارم شورای شهر انتخاب شد.

در انتخابات برگزار شده حسن صالحی به عنوان نائب رییس، فاطمه حیدری فر به عنوان خزانه دار و محمدعلی پورشریعت به عنوان دبیر شورا انتخاب شد.

رییس جدید شورای اسلامی شهر خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: محور اصلی فعالیت چهارمین سال شورای شهر خمینی شهر اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر، تعامل با مجموعه شهرداری و مسئولان شهرستان خواهد بود.

حسن املایی گفت: تلاش خود برای اجرای هرچه بهتر امور و استقرار قانون مند در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به کارخواهم بست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مندی مردم شهیدپرور خمینی شهر است خطاب به مسؤولان شهرستان اظهار داشت: دست یاری همه کسانی که می توانند در عرصه خدمت به مردم و رفع مشکلات، تسهیل در امور اجرایی کارگشا باشند را می فشارم.

رییس شورای اسلامی شهر خمینی شهر خطاب به مردم خمینی شهر گفت: با جدیت و قاطعیت کامل و با همه توان پیگیر مطالبات و حقوق قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برگزاری انتخابات هیأت رییسه رییس شورای اسلامی خمینی شهر مشخص شد

با برگزاری انتخابات هیأت رییسه رییس شورای اسلامی خمینی شهر مشخص شد