مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 21:412016-08-27سياسي

فارس گزارش می دهد احداث پارک جنگلی الماس از رویا تا واقعیت


احداث پارک جنگلی 100 هکتاری الماس در اردبیل که از چند سال پیش مورد تأکید مسؤولان است، همچنان مرحله نامه نگاری را به جای اجرا سپری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در حالی که چند سال پیش نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و استاندار اردبیل بر ضرورت راه اندازی پارک جنگلی الماس در بیش از 100 هکتار فضای مناسب در فاصله بین سرعین و اردبیل به عنوان یک تفرجگاه عمومی برای مردم، مسافران و گردشگران سخن به میان آوردند که با نامه نگاری های آغاز شده، شهرداری و شورای شهر نیز آمادگی خود را اعلام کرد تا این پروژه هر چه سریعتر اجرا شود اما واقعیت اجرایی شکل متفاوتی پیدا کرد، به طوری که در جلسه اخیر شورای شهر، اعضای شورا به زمین واگذار شده 10 ساله از سوی منابع طبیعی به میزان 30 هکتار بسنده کردند و قرار شد تا بعد از بررسی در کمیسیون های تخصصی شورا موضوع پیگیری شود.

سرپرست شهرداری اردبیل اظهار کرد: به جای قرارداد 99 ساله با مدیرکل منابع طبیعی پیش از مدیریت بنده یک قرارداد 10 ساله و واگذاری زمین به مساحت 30 هکتار مورد توافق قرار گرفته که البته شهردار سابق انعقاد قرارداد را در دفترخانه رسمی منوط به نظر شورا دانسته است.

قدرت سیفی تصریح کرد: اگر بعد از 10 سال منابع طبیعی این قرارداد 10 ساله را تمدید نکند، قطعاً شهرداری که سرمایه گذاری در این حوزه انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد احداث پارک جنگلی الماس از رویا تا واقعیت

فارس گزارش می دهد احداث پارک جنگلی الماس از رویا تا واقعیت