مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 20:062016-08-27اقتصادي

عصر امروز صورت گرفت افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در رفسنجان


دو واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان بهره برداری شد.

- افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در رفسنجان دو واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، عصر امروز با حضور فرماندار رفسنجان، معاون برنامه ریزی سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان خط تولید فرآوری و بسته بندی پسته آفاق رفسنجان در شهرک صنعتی شماره 2 رفسنجان افتتاح شد.

این شرکت با اعتبار 3 میلیارد تومان و اشتغالزایی 28 نفر در مرحله اول ایجاد شده و قرار است فاز دوم آن که فرآوری مغزکنی پسته است، سال جاری بهره برداری شود.

فرماندار رفسنجان در حاشیه افتتاح این شرکت اظهار داشت: ایجاد ارزش افزوده از محصولات به ویژه پسته در رفسنجان اهمیت زیادی دارد، چراکه با بحران کم آبی که در شهرستان حاکم است و کاهش تولید محصول که داشتیم ارزش افزوده می تواند کمکی برای اقتصاد شهرستان باشد.

حمید ملانوری تصریح کرد: با بسته بندی کردن پسته ارزش افزوده ایجاد شده و از خام فروشی و فروش فله ای جلوگیری می شود و ایجاد واحدهایی که برای محصولات ارزش افزوده ایجاد کند از ضروریات شهرستان رفسنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز صورت گرفت افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در رفسنجان

عصر امروز صورت گرفت افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار 60 میلیارد ریال در رفسنجان