مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 19:462016-08-27اقتصادي

رییس خانه معدن استان قم: وزارت صنعت کاهش تعارض های اجتماعی را فرهنگ سازی کند


رییس خانه معدن استان قم با بیان اینکه استان قم نیازمند اکتشافات عمقی است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در راستای کاهش تعارض های اجتماعی فرهنگ سازی کند تا سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در حوزه معدن حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، صابر عمورسولی عصر امروز در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه سه درصد از تنوع معدن کشور در استان قم وجود دارد، اظهار کرد: استان قم راه دسترسی به دریاچه نمک را ندارد اما سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم 200 میلیون تومان برای اجرای مطالعات این طرح اختصاص داده است و اداره کل راه و شهرسازی استان این طرح را دنبال می کند.

وی با اشاره به وجود 150 معدن در استان قم اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از معادن بزرگ در راستای تقویت معادن کوچک استفاده کنیم اما اکنون استعلامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم مشکلاتی را برای معدن کاران به دنبال داشته است به همین علت نیازمند تعامل گسترده تر با وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

رییس خانه معدن استان قم با بیان اینکه استان قم نیازمند اکتشافات عمقی است، مطرح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در راستای کاهش تعارض های اجتماعی فرهنگ سازی کند تا سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه معدن استان قم: وزارت صنعت کاهش تعارض های اجتماعی را فرهنگ سازی کند

رییس خانه معدن استان قم: وزارت صنعت کاهش تعارض های اجتماعی را فرهنگ سازی کند