مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 19:252016-08-27ورزشي

مازندران قهرمان رقابتهای سبکی کاراته قهرمانی مردان و زنان کشور در مشهد


رقابتهای سبکی کاراته قهرمانی مردان و زنان کشور در مشهد با قهرمانی مازندران پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضویT خبرگزاری صدا و سیما،" رقابتهای کاراته قهرمانی مردان و زنان کشور در سبک شیتوریو هایاشی با معرفی تیم ها و افراد برتر به کار خود پایان داد.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی امروزگفت: هفدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی مردان کشور- سبک شیتوریو هایاشی- با حضور 243 کاراته کا از 17استان کشور در دو بخش کاتای تیمی و انفرادی و کمیته انفرادی در سالن شهید کاوه برگزار شد.

سعید رزم آرا افزود: در پایان این رقابتها تیم های مازندران، خراسان رضوی و گیلان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

اوگفت: هم زمان با برگزاری رقابتهای بخش مردان سیزدهمین دوره مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سبک شیتوریو هایاشی با حضور 250 کاراته کا از استانهای خراسان رضوی، تهران، اصفهان، مازندران، همدان، خوزستان، گیلان و آذربایجان شرقی در مشهد به کار خود پایان داد.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: در این رقابتها نیز تیم مازندران اول شد و تهران و خراسان رضوی به ترتیب رده های دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رزم آرا افزود: کاراته کاران برتر مرد و زن به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2017 اسپانیا دعوت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قهرمان رقابتهای سبکی کاراته قهرمانی مردان و زنان کشور در مشهد

مازندران قهرمان رقابتهای سبکی کاراته قهرمانی مردان و زنان کشور در مشهد