مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 18:052016-08-27سياسي

ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی قانونگذاری کشور


مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد که در آن، ادامه تدوین سیاست های کلی نظام قانونگذاری کشور پیگیری شد و دو بند دیگر از این سیاست ها را به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه امروز مجمع، این موارد به تصویب رسید:ـ تعیین حدود اختیارات مجلس در اصلاح لوایح با رعایت اهداف لایحه ازطریق اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و با دعوت نماینده دولت در کمیسیون آیین نامه و جلسه مجلس شورای اسلامی؛ـ اصلاح قانون برنامه و بودجه کشور از طریق تقدیم لایحه به گونه ای که پیش بینی میزان و منابع درآمدها و واقعی سازی آنها، هدف گذاری ها و اولویت های برنامه سالانه و پنج ساله در تحقق سیاست های کلی و سند چشم انداز لحاظ شود.

در ابتدای جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی، با تسلیت سالروز شهادت شهیدان بزرگوار، رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان و رییس جمهور، گفت: در این ایام شاهدیم که با سفرهای استانی و فعال تر شدن وزرا و مسئولان اجرایی کشور، دستاوردهای دولت بیشتر به اطلاع مردم رسانده می شود.

وی تأکید کرد: انتظار می رود در همه ایام سال، دولتمردان و مسئولان کشور در اطلاع رسانی خدمات خود جدّی تر باشند و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را بیشتر برای مردم تبیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی قانونگذاری کشور

ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی قانونگذاری کشور