مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 17:402016-08-27پزشكي

دادستان تهران: اعزام تیم بازرسی به بیمارستان ها برای بررسی حجاب پرستاران


دادستان تهران مقرر نمود که در پیگیری موضوع، وزارت بهداشت تیمی را برای بازرسی وضعیت پوشش و حجاب پرستاران به بیمارستان ها اعزام نماید و هم چنین در خصوص اعزام چنین گروهی متشکل از اعضای این جلسه برای امر مذکور اعلام آمادگی نمود و از وزارت بهداشت خواست زمینه .

- " دادستان تهران مقرر نمود که در پیگیری موضوع، وزارت بهداشت تیمی را برای بازرسی وضعیت پوشش و حجاب پرستاران به بیمارستان ها اعزام نماید و هم چنین در خصوص اعزام چنین گروهی متشکل از اعضای این جلسه برای امر مذکور اعلام آمادگی نمود و از وزارت بهداشت خواست زمینه را برای اجرای این مصوبه فراهم نماید.

دومین نشست دادستانی تهران در حوزه ی آسیب های اجتماعی که روز چهارشنبه سوم شهریور ماه برگزار شد، به موضوع عفاف و حجاب اختصاص داشت.

در این جلسه که به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران تشکیل شد، مسوولان پلیس، دستگاه های اجرایی مرتبط با آسیب ها و تعدادی از معاونان دادسرای تهران حضور داشتند.

لزوم مبارزه با مراکز اصلی تولید البسه مبتذل به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دکتر جعفری دولت آبادی ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص ورود، تولید و عرضه پوشاک و البسه خلاف عفت عمومی، مقابله با این پدیده را مستلزم برخورد با منشا اصلی آن ها دانست و اظهار داشت: وقتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران: اعزام تیم بازرسی به بیمارستان ها برای بررسی حجاب پرستاران

دادستان تهران: اعزام تیم بازرسی به بیمارستان ها برای بررسی حجاب پرستاران