مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 16:262016-08-27اقتصادي

با حضور مسؤولان شهرستانی 29 طرح عمرانی و خدماتی در درمیان افتتاح شد


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 29 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار 36 میلیارد و 817 میلیون ریال در شهرستان درمیان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از درمیان، در پنجمین روز از هفته دولت 29 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان با اعتبار 36 میلیارد و 817 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح ها 3 هزار و 557 خانوار در یک نقطه شهری و 14 روستا از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

همچنین امروز نخستین مشعل گاز در شهرستان درمیان در روستای طاغان روشن شد که در این پروژه با هزینه کرد 7 میلیارد ریالی تعداد 214 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

تامین برق روستای خونیک دادران، آبیاری کم فشار چاه شهدای روستای زیدان، زیرسازی و آسفالت معابر شهری اسدیه، اجرای طرح هادی روستای نوغاب و احداث غسالخانه در روستای ربیع آباد از دیگر طرح های مهم مورد افتتاح در شهرستان درمیان بوده است.

فرماندار درمیان در این مراسم اخلاق مداری را مهم ترین خصیصه یک مسؤول دولتی عنوان کرد و افزود: همه باید در راستای تحقق اهداف نظام در کمک به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تلاش کنیم.

محمد بشیری زاده با اشاره به گازرسانی به شهرستان درمیان، تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه های استان گازرسانی به شهرستان درمیان است و اولویت ما در این برنامه گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسؤولان شهرستانی 29 طرح عمرانی و خدماتی در درمیان افتتاح شد

با حضور مسؤولان شهرستانی 29 طرح عمرانی و خدماتی در درمیان افتتاح شد