مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 14:402016-08-27بين الملل

انتقاد سازمان ملل از نقض حقوق شیعیان در بحرین


انتقاد سازمان ملل غالبا سودی برای شیعیان بحرین ندارد با این حال اذعان این سازمان نشانه شدت وضعیت بد حقوق شیعیان در این کشور است.

- سازمان ملل با انتقاد از افزایش ظلم در حق شیعیان بحرین، خواستار پایان موج شکنجه ها و بازداشت ها در این کشور شد.

انتقاد سازمان ملل غالبا سودی برای شیعیان بحرین ندارد با این حال اذعان این سازمان بین المللی به وضعیت بد حقوق شیعیان در این کشور خود نشانه شدت این موضوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری منامه پست، سازمان ملل اعلام کرده است سلب تابعیت شهروندان، بازجوییها، محاکمه فعالان حقوقی و سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز و متهم کردن شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرین به پولشویی، نقض آشکار حقوق بشر به شمار می رود.

در این زمینه کارشناسان سازمان ملل هم اعلام کردند انحلال "جمعیت الوفاق" و تعطیلی نهادهای دینی، ممانعت از برگزاری مراسم دینی و مذهبی، محروم کردن مردم از اینترنت، اعمال محدودیت و سرکوب تحصن مسالمت آمیز مردم در شهرک الدراز و نیز توقف سخنرانی مذهبی روحانیون بحرینی و بازداشت آنها با آزادی بیان و دین و مذهب در تضاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی مرأت الدراز، بازداشت روحانیون شیعه در بحرین مخصوصا پس از سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و افزایش فشارها بر این مرجع عالیقدر توسط دادگاه عالی بحرین پیوسته رواج دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان ملل از نقض حقوق شیعیان در بحرین

انتقاد سازمان ملل از نقض حقوق شیعیان در بحرین