مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 13:462016-08-27اجتماعي

با حضور استاندار بوشهر دانش آموزان برتر بردخونی تجلیل شدند


در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسؤولان استانی و شهرستانی، از دانش آموزان برتر بردخونی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، رییس اداره آموزش و پرورش بردخون ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر بردخونی اظهار داشت: عمران احمدی دانش آموز سال چهارم رشته ریاضی دبیرستان شهید بردستانی توانست در کنکور سراسری امسال رتبه 755 در منطقه 3 آموزشی را کسب کند.

ظهیر محمودی افزود: دانش آموز مذکور در کنکورهای آزمایشی و ویژه مناطق محروم بنیاد علوی شرکت می کرد و با استفاده از کتب کمک آموزشی و تلاش دبیران منطقه به چنین موفقیتی دست یافته است.

وی اضافه کرد: معصومه عاشوری دانش آموز کلاس دوم دبیرستان حجاب نیز امسال در مسابقات فرهنگی هنری کشوری حضور یافت و توانست مقام دوم کشوری شعر دانش آموزی مدارس متوسطه دوم را کسب کند که نسبت به سال گذشته یک رتبه ارتقاء داشته است.

محمودی ادامه داد: دانش آموزان منطقه بردخون در عرصه های مختلف درسی و فوق برنامه جایگاه مهمی دارند و تاکنون مقام های کشوری و استانی زیادی را به دست آورده اند که نشانگر استعداد و سخت کوشی آنان است.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از توجه و حمایت مسؤولان استان تقدیر کرد و گفت: امروز با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان های جنوبی در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان در شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور استاندار بوشهر دانش آموزان برتر بردخونی تجلیل شدند

با حضور استاندار بوشهر دانش آموزان برتر بردخونی تجلیل شدند