مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 13:102016-08-27سياسي

فضلی: 1200 پایگاه آمریکا رصد و کنترل می شود


جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: موشک های ما مرزهای امنیتی کشور را فراتر برده و امروزه دشمنان ملت، هزاران کیلومتر دورتر زمین گیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی فضلی جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، طی سخنانی با بیان این که آمادگی دفاعی جمهوری اسلامی در عالی ترین سطح در 37 سال گذشته است، گفت: امروز به پشتوانه طرح های خلاقانه متخصصان جوان موشکی این مرز و بوم و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی در سطحی است که تهدیدات دشمن را نه فقط در مرحله اجرا، بلکه در سطح پیشگیرانه خنثی می کند.

وی افزود: سطح تقابل جمهوری اسلامی با غرب دیگر محصور در یک میلیون و 648 کیلومتر مربع از خاک ایران نیست؛ بلکه موشک های ما مرزهای امنیتی کشور را فراتر برده و امروزه دشمنان ملت، هزاران کیلومتر دورتر، در یمن و لبنان زمین گیر شده و زیر سایه زلزال ها و شهاب ها، برای شکستن سد دفاعی نظام اسلامی مذبوحانه تلاش می کند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین در ادامه به بیان خاطره ای از فرمانده سپاه پاسداران پرداخت و گفت: مدتی پیش از سردار جعفری پرسیده شده بود که اگر یک جنگنده اسراییلی وارد ایران شود و قصد بمباران مراکز حساس کشور را داشته باشد، واکنش ایران چه خواهد بود؟ که ایشان نیز پاسخ داده بودند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضلی: 1200 پایگاه آمریکا رصد و کنترل می شود

فضلی: 1200 پایگاه آمریکا رصد و کنترل می شود