مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 11:152016-08-27حوادث

کشف 75 درصد مواد مخدر در مرزها


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه طبق سیاست های دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری اولیه در امر اجتماعی شدن مبارزه مهم است گفت: - تنها 10 تا 15 درصد مردم به پیشگیری اولیه ورود پیدا کرده اند.

پرویز افشار در گفت وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه نشست مشترک دستگاه های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولان 5 استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار شد بود آن را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: بخش عمده و حداکثری ورود مواد مخدر به ایران از طریق مرزهای جنوب و جنوب شرق کشور صورت می گیرد به همین دلیل ستاد مبارزه با مواد مخدر و به ویژه وزیر کشور به عنوان دبیرکل و جانشین رییس جمهور در ستاد، توجه جدی را در سیاست گذاری خود به مرزهای شرقی کشور نشان داده است.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می دهد که نزدیک به 75 درصد مواد مخدر در مرزها و حاشیه آن کشف شده خاطرنشان کرد: برای هم افزایی و نظام مند کردن ارتباطات بین مسئولان کشوری و استانی و هماهنگی بیشتر بین آنان استانداران جنوب و جنوب شرق ایران به نشست تهران دعوت شده بودند.

ضمن اینکه کلیه عوامل درگیر مبارزه با مواد مخدر نظیر دادستان های استان های مرزی و فرماندهان انتظامی آن مناطق و همچنین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 75 درصد مواد مخدر در مرزها

کشف 75 درصد مواد مخدر در مرزها