مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 11:052016-08-27حوادث

دستگیری 2 نفر دیگر در پرونده پدیده


هم اکنون اتهام آنان کلاهبرداری است اما احتمال دارد در روند رسیدگی های قضایی اتهامات دیگری نیز به افراد دستگیر شده در این پرونده تفهیم شود.

- با دستگیری 2 تن از عوامل سابق پدیده ، روند دستگیری ها در این پرونده اقتصادی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان معاون دادستان مشهد پنج شنبه گذشته ضمن تایید بازداشت 2 تن دیگر از عوامل مرتبط با مدیران و مسئولان سابق پدیده در گفت و گوی اختصاصی به خراسان گفت: دستگاه قضایی با قدرت و قاطعیت به پرونده پدیده ورود کرده است و به همه اتهامات و تخلفات افرادی که در این ماجرا نقش داشته باشند، رسیدگی خواهد شد.

قاضی حیدری افزود: رسیدگی به پرونده های مالی و جرایم اقتصادی از حساسیت های خاصی برخوردار است چرا که این موضوع هم مطالبه مردم و هم مطالبه رهبر معظم انقلاب از دستگاه قضایی است بنابراین دادسرای مشهد با دقت و سرعت همه جوانب این پرونده را مورد توجه و بررسی قرار می دهد تا حقی از هیچ کسی تضییع نشود.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد تصریح کرد: پس از دستگیری برخی از مدیران و اعضای هیئت مدیره سابق پدیده به دیگر عوامل مرتبط با آنان هشدار دادیم تا چنانچه اموال منقول و غیرمنقول این شرکت را در اختیار دارند، به اعضای هیئت مدیره جدید بازگردانند اما باز هم برخی از افرادی که در مظان اتهام قرار دارند، خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 نفر دیگر در پرونده پدیده

دستگیری 2 نفر دیگر در پرونده پدیده