مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 10:212016-08-27اجتماعي

فرمانده انتظامی کردکوی: استفاده خانواده‎ها از ماهواره ناشی از ناآگاهی است


فرمانده انتظامی کردکوی با اشاره به عوارض و معضلات فراوان ماهواره، گفت: علت استفاده خانواده‎ها از ماهواره به دلیل ناآگاهی به عوارض و مشکلات آن است از این رو همه نهادها باید در راستای آگاهی‎بخشی عموم مردم گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، محمود علی‎فر صبح امروز در کارگاه آموزشی آسیب‎شناسی و نقش فضای مجازی در خانواده‎ها در جمع دانش‎آموزان و اولیای آنها، یکی از معضلات اجتماعی در جامعه امروز را استفاده از ماهواره در جمع خانواده‎ها عنوان و اظهار کرد: استفاده از این ابزار شیطانی جرائم مرتبط از جمله روابط نامتعارف و نامشروع، پوشش نامناسب، کشف حجاب و مهم‎تر از آن طلاق و جدایی زوجین را به دنبال دارد که به تدریج در محیط گرم خانواده رسوخ پیدا کرده و بنیان خانواده را نابود می‎کند.

وی متذکر شد: استفاده از ماهواره در محیط خانواده معضلات فراوانی را برای جوانان به‎ویژه نوجوانان که در مسیر رشد و بلوغ هستند به همراه دارد و از لحاظ ذهنی، فکری و تحصیلی آنها را دچار چالش می‎کند و آینده آنها را تحت تاثیر قرار می‎دهد.

فرمانده انتظامی کردکوی علت استفاده برخی خانواده‎ها از ماهواره را ناشی از ناآگاهی به عوارض و مشکلات آن دانست و افزود: در صورتی که خانواده‎ها نسبت به این مسأله آگاه باشند قطعا تک‎تک اعضای خانواده اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کردکوی: استفاده خانواده‎ها از ماهواره ناشی از ناآگاهی است

فرمانده انتظامی کردکوی: استفاده خانواده‎ها از ماهواره ناشی از ناآگاهی است