مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 10:102016-08-27حوادث

مُثله کننده دختر جوان پس از 18 سال دوستی


پرونده قاتلی که پس از 18 سال دوستی با دختر جوان وی را خفه و جسدش را مُثله کرد، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، 29 بهمن سال گذشته خبر کشف جسد مثله شده ای در خیابان یوسف آباد از سوی مأموران کلانتری 125 یوسف آباد به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت در محل کشف جسد مشخص شد جسد کشف شده حاوی دو دست و دو پای یک انسان است و توسط کارگران شهرداری کشف شده است.

با بررسی های بیشتر مشخص شد این جسد متعلق به زن جوانی است که در مکان دیگری به قتل رسیده بود، تا اینکه با اعلام اعضای یک خانواده مبنی بر فقدان دخترشان و مطابقت با جسد دختر جوان، هویت وی شناسایی شد و پس از این شناسایی مقتول کارآگاهان به مرد جوانی که با دختر جوان در ارتباط بود، مظنون شدند.

تحقیقات از مرد جوان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا اینکه مرد چهل و چهار ساله اولین روز از اسفند 94 در اداره دهم پلیس آگاهی حاضر شد اما منکر قتل دختر جوان شد و اعلام کرد هیچ تماسی از چند سال پیش با مقتول نداشته است.

با توجه به اینکه کارآگاهان احتمال قوی می دادند مرد جوان از ماجرای این قتل با خبر باشد وی بار دیگر در دومین روز از اسفند به اداره دهم آگاهی احضار شد اما این بار وی راز این جنایت را فاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُثله کننده دختر جوان پس از 18 سال دوستی

مُثله کننده دختر جوان پس از 18 سال دوستی