مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 09:562016-08-27دانش

برگزاری ششمین مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر در آذرماه


رییس اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از برگزاری ششمین مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی این دانشگاه در فاصله زمانی 10 تا 15 آذرماه امسال خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سروش صادق نژاد، رییس اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری ششمین مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی این دانشگاه در فاصله زمانی 10 تا 15 آذرماه امسال خبر داد و گفت: مرحله پیش ثبت نام تیم ها در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی از روز گذشته، دهم شهریورماه به صورت اینترنتی آغاز شده و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

صادق نژاد افزود: تیم ها از 20 شهریورماه تا 30 مهرماه فرصت دارند مدارک فنی مرتبط با فعالیت های خود در این مسابقات را از طریق سایت جشنواره به نشانی autcup.

aut.

ac.

ir ارسال کنند و بررسی فنی تیم ها نیز از اول تا پانزدهم آبان ماه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام قطعی تیم ها در پنج لیگ دانشجویی و سه لیگ دانش آموزی در فاصله زمانی 10 آبان تا یکم آذرماه انجام خواهد شد.

صادق نژاد در خصوص لیگ های رقابتی جشنواره رباتیک امیرکبیر نیز توضیح داد: مسابقات دانشجویی در پنج لیگ رباتهای انسان نما، رباتهای مین یاب، رباتهای کار، رباتهای ریز پرنده و رب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر در آذرماه

برگزاری ششمین مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر در آذرماه