مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 09:362016-08-27اقتصادي

فرماندار نهبندان: برای جذب سرمایه گذار باید زیرساخت ها فراهم شود


زیرساخت هایی از جمله گاز، برق و آب از مهم ترین مواردی است که برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری باید در شهرستان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نهبندان، اصغر نظافت صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: در بحث اشتغال و معیشت مردم همانطور که دغدغه دولت است ما نیز در شهرستان با همکاری مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در حال تلاش هستیم.

وی ادامه داد: طرح های اشتغال زایی مختلفی از قبیل تولید کنسانتره، معدن آندالوزیت، کارخانه تولید الیاف شیشه و ایجاد نیروگاه بادی در شهرستان در حال انجام است که اشتغال خوبی در پی دارد.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه این شهرستان در بخش کشاورزی و معدن دارای پتانسیل های فراوانی است، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق درصدد هستیم تا با همکاری همه مدیران از این ظرفیت ها برای توسعه نهبندان استفاده کنیم.

نظافت گفت: با توجه به ثبت جهانی کویر لوت نهبندان تلاش می کنیم از این ظرفیت ناب گردشگری و توریستی نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: زیرساخت هایی نظیر گاز، برق و آب از مهم ترین مواردی است که برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری باید در شهرستان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نهبندان: برای جذب سرمایه گذار باید زیرساخت ها فراهم شود

فرماندار نهبندان: برای جذب سرمایه گذار باید زیرساخت ها فراهم شود