مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 08:562016-08-27اجتماعي

تعداد نام نویسان اربعین از 90هزار نفر گذشت


رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نام نویسی در سامانه سماح برای مسافران ایام اربعین حسینی(ع) الزامی است، گفت: از آغاز روند نام نویسی تاکنون بیش از 90هزار نفر عزم خود برای اربعین حسینی را ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی درباره روند نام نویسی از علاقمندان به سفر عتبات در ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: تمامی کسانی که قصد سفر در ایام اربعین را دارند باید هرچه زودتر در سامانه سماح نام نویسی کنند و عزیمت به این سفر مستلزم داشتن گذرنامه و روادید است.

وی ادامه داد: سامانه سماح به طور مرتب در حال ثبت درخواستهای علاقمندان به سفر اربعین حسینی است و از آغاز تاکنون بیش از 90 هزار نفر نام و مشخصات خود را وارد سماح کرده اند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تأکید بر نام نویسی و جلوگیری از خروج علاقمندانی که نام خود را در سامانه سماح ثبت نکرده اند به طور جدی در حال انجام است و این رویکرد به معنای محدودیت نیست بلکه به سبب نظم بخشی و برنامه ریزی مناسب انجام می گیرد.

اوحدی ابراز داشت: داشتن روادید (ویزا) و بیمه برای زائران اربعین حسینی ضروری است و سازوکار به همراه مبلغ مورد نظر در روزهای آینده اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد نام نویسان اربعین از 90هزار نفر گذشت

تعداد نام نویسان اربعین از 90هزار نفر گذشت