مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 03:462016-08-27ورزشي

یادداشت/ سعید احمدیان درس گرفتن از تجربه تلخ فرنگی نقشه راه المپیک آینده


متولیان ورزش باید با توجه به حواشی که برای کشتی فرنگی به عنوان موفق ترین رشته ورزشی کاروان ایران در لندن افتاد، اجازه تکرار آن را برای تیم های موفق در المپیک ریو ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در صفحه ورزشی خود یادداشتی از سعید احمدیان به شرح زیر چاپ کرد: یک هفته از پایان المپیک می گذرد و با بازگشت همه تیم های ورزشی به کشورمان، پرونده این مسابقات در حال بسته شدن است، با این حال موضوعی که در روزهای پساالمپیک اهمیت ویژه ای پیدا می کند، لزوم توجه به رشته های موفق و مدال آوران کشورمان و آسیب شناسی عملکرد کاروان کشورمان در رقابت های المپیک ریو و واکاوی نتایج دور از انتظار برخی رشته ها است.

تا المپیک 2020، چهار سال باقی است و برای موفقیت در توکیو از همین امروز باید استارت زد، در این باره تجربه تلخ اتفاقات و حاشیه های المپیک لندن پیش روی ورزش کشورمان است که باید از آنها درس گرفت تا اتفاقاتی که پس از المپیک 2012 افتاد، دوباره دامن رشته های موفق ایران در المپیک ریو را نگیرد.

در لندن فرنگی کاران کشورمان با سه مدال طلا بهترین تیم کاروان ایران بودند و یک نتیجه تاریخی را در المپیک ثبت کردند، با وجود این پس از این مسابقات حاشیه های خارج از تشک کشتی و اختلافاتی که محمد بنا با مدیریت فدراسیون پیدا کرد، سبب شد تا بنا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعید احمدیان درس گرفتن از تجربه تلخ فرنگی نقشه راه المپیک آینده

یادداشت/ سعید احمدیان درس گرفتن از تجربه تلخ فرنگی نقشه راه المپیک آینده