مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 01:102016-08-26بين الملل

توافق جدید آمریکا و روسیه در مورد سوریه


وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا بعد از ملاقات طولانی با همتای روس خود این مذاکرات را سازنده و مفید نامید و گفت آمریکا و روسیه به یک راه حل روشن برای آتش بس سوریه رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ دیدار جان کری و سرگیی لاوروف وزرای خارجه آمریکا و روسیه برای رسیدن به یک راه حل عملی جهت صلح دائمی در سوریه روز جمعه در ژنو آغاز شد.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا بامداد شنبه گفت کشورش با روسیه بر سر اکثر گام های لازم برای تجدید آتش بس در سوریه، به راه حل های روشن جدیدی دست یافته است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد، ما نزدیک شده ایم؛ اما دو کشور عجله ای برای صدور یک توافق با روسیه درباره همکاری در سوریه ندارند.

در مقابل سرگیی لاوروف هم در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت هنوز مسائل کوچکی باقی مانده که برای حل آنها باید گفت و گو ها ادامه پیدا کند.

آمریکا و روسیه دور جدیدی از تلاش های خود برای حفظ و تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های نظامی و کمک های انسان دوستانه به سوریه را روز جمعه در حالی از سر گرفتند که خشونت و درگیری در آن کشور جنگ زده همچنان ادامه دارد و تلاش های برای برقراری یک آتش بس سراسری هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، به دنبال تصمیم ایالات متحده برای گنجاندن روسیه در فهرست کشورهای شریک آمریکا در مورد بحران س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جدید آمریکا و روسیه در مورد سوریه

توافق جدید آمریکا و روسیه در مورد سوریه