مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 00:062016-08-26سياسي

وزیر اطلاعات در جمع مردم دماوند: اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است


وزیر اطلاعات با بیان اینکه اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است، گفت: ورود سرمایه گذار با کنار گذاشتن اختلافات میسر می شود و به همین جهت، - باید اختلافات برای توسعه کشور کنار گذاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام سیدمحمود علوی جمعه شب به عنوان نماینده هیأت دولت در مراسم بزرگداشت هفته دولت در جمع مردم دماوند در مسجد جامع این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت اظهار کرد: این هفته فرصتی است که همه خدمت گزاران در مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران، پیوند خود را با مردم مستحکم و پیمان خود را با شهدا تجدید کنند.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش های مردانی از جنس شهیدان رجایی و باهنر را امروز در بهره برداری از پروژه هایی در شهر دماوند دیدیم، افزود: امیدواریم پروژه های دیگر یکی پس از دیگری به بهره برداری برسد و شاهد دلشاد شدن مردم متدین شهر دماوند باشیم.

وزیر اطلاعات با ابلاغ سلام رییس جمهوری و وزرا به مردم شهر دماوند گفت: امیدواریم دولت با دعای خیر مردم بتواند همواره گام های مؤثری را در جهت پیشرفت امور کشور بردارد.

علوی ادامه داد: یکی از برنامه های هفته دولت، بعد از تجدید میثاق با امام راحل و شهدا، دیدار با مقام معظم رهبری و استفاده از رهنمودهای ایشان بود؛ معظم له به طور کامل در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات در جمع مردم دماوند: اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است

وزیر اطلاعات در جمع مردم دماوند: اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است