مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 23:562016-08-26اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 5 شهریور


احمدی نژاد در روزهای آخر محبوب نبود ولی اکنون بزرگ ترین تهدید روحانی است و اطلاعات غلطی که به نمایندگان مجلس دادند کارت سوخت را سوزاند؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار نشریه آمریکایی نشنال اینترست می گوید احمدی نژاد با تخریب سرمایه ملی و وجهه بین المللی کشورش به عنصری نامحبوب تبدیل شد ولی با اثبات مبنای عقلانی شعارهای ضدآمریکایی وی پس از شکست برجام اکنون بعید نیست مردم دوباره به وی رأی دهند.

شناور ایرانی غیرحرفه ای عمل کرد و مجبور شدیم شلیک کنیم" سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت: خلیج فارس منطقه مهمی از دنیاست و آمریکا دوست ندارد در آن درگیری باشد ولی ملوانان آمریکایی مجبور شده اند، برای جلوگیری از افزایش بیشتر تنش ها به سمت قایق ایرانی شلیک کنند.

اطلاعات غلطی که به نمایندگان مجلس دادند کارت سوخت را سوزاند/ روزانه 1.

5 میلیون لیتر بنزین گم می شود" عضو سابق هیأت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس گفت: با اطلاعات غلطی که به نمایندگان مجلس دادند می خواستند کارت سوخت را از جریان عرضه بنزین حذف کنند.

داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت درگذشت/ تشییع و تدفین در یکشنبه" داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح امروز در سن 83 سالگی در اثر ایست قلبی درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 5 شهریور

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 5 شهریور