مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 14:552016-08-26سياسي

علوی: وزارت اطلاعات 1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کرد


وزارت اطلاعات با هیچ گرایشی به جناح های سیاسی به کار خود ادامه می دهد چرا که این وزارت هیچ گاه متعلق به هیچ جناحی نیست و همواره بر شرکت کردن جناح ها در انتخابات حق قائل است و به آن احترام می گذارد.

- وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات بیش از 1500 جوان ایرانی را با استفاده از مبانی دینی و اسلامی و قرآنی و برخورد مناسب از پیوستن به داعش منصرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام سیدمحمود علوی در خطبه های پیش از نماز جمعه در مصلی قدس قم با اشاره به ناامنی های منطقه عنوان کرد: در منطقه به وسیله جریان های تروریستی با جان مردم بازی می کنند و به نام اسلام آبروی اسلام ناب محمدی را می برند.

وزیر اطلاعات افزود: جبهه ناامنی به وسیله تروریست های نادان و جاهل و از خدا بی خبر بر دنیا حاکم شده است اما به لطف الهی و توجهات امام زمان(عج) و سربازان گمنامش در دستگاه های اجرایی کشور و از جمله وزارت اطلاعات و سپاه و بسیج قهرمان و قوه قضاییه از امنیت این کشور صیانت می شود.

وی تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، امنیت در ایران بی بدیل است کشورهای اروپایی و آمریکایی با وجود سیستم های جاسوسی و تجهیزات روز حوادث تروریستی زیادی را تجربه کردند و در برابر حرکت های تروریستی آسیب پذیر شدند و امنیت آن ها همانند کاخ شیشه ای ترک می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: وزارت اطلاعات 1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کرد

علوی: وزارت اطلاعات 1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کرد