مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 13:162016-08-26سياسي

وزیر ارتباطات اعلام کرد بالا بودن شاخص اقتصادی مازندران نسبت به معدل کشوری


وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: شاخص اقتصادی مازندران از معدل کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساری، محمود واعظی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی نگین ساری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته دولت وزرا به عنوان نماینده رییس جمهور برای افتتاح طرح ها و برنامه ها به استان های کشور سفر می کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت است که به مردم گزارش کار دهد، افزود: با برنامه ریزی‎هایی که استاندار مازندران داشته است، فرصت صحبت با مردم و مسؤولان را داشتم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به شرکت در شوراهای اداری شهرستان های استان، تأکید کرد: با تلاش دولت و بخش خصوصی شاهد تحول در ارتقا شاخص های اقتصادی استان هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه شاخص اقتصادی در مازندران از معدل کشوری بالاتر است، خاطرنشان کرد: تورم در استان مازندران یک درصد از تورم در کشور پایین تر است.

واعظی با بیان اینکه پروژه های خوبی در سطح استان مانند پروژه مرکز پزشکی نگین در حال افتتاح است، افزود: مسائل مطرح شده در شوراهای اداری را جمع بندی و پیگیری می کنم.

وی در پایان با اشاره به 9 پروژه بزرگ در استان، گفت: 3 هزار و 220 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است که یکی از طرح‎های آن، دسترسی یک هزار و 100 روستا به اینترنت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات اعلام کرد بالا بودن شاخص اقتصادی مازندران نسبت به معدل کشوری

وزیر ارتباطات اعلام کرد بالا بودن شاخص اقتصادی مازندران نسبت به معدل کشوری