مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 12:562016-08-26سياسي

1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کردیم


وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای عدم پیوستن به گروه های ترویستی گفت: بیش از 1500 جوانی ایرانی که قصد پیوستن به داعش را داشتند شناسایی کرده و بر اساس موضع قرآن و رسول اکرم با آن ها صحبت کردیم و از پیوستن آن ها به داعش جلوگیری کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: وزارت اطلاعات هیچگاه تنها نبوده و نهادهای مؤثر امنیت نظیرسپاه و بسیج و قوه قضاییه در راستای ایجاد امنیت همراه وزارت اطلاعات هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به همیاری و کمک ملت با وزارت اطلاعات افزود: مردم هر جا که حرکت مشکوکی را مشاهده کردند با 113 و ستاد خبر تماس گرفتند و موارد زیادی توطئه های ضد امنیتی برای سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و به مقابله با آنها پرداختند.

علوی بیان کرد: امروز وزارت اطلاعات به عنوان مادر جامعه اطلاعاتی که یک همدلی در مجموعه جامعه اطلاعاتی ایجاد شده گام برداشته و با عزمی راسخ و اراده پولادین در راستای صیانت از امنیت کشور فعالیت می کند.

وی با اشاره به رسالت وزرات اطلاعات عنوان کرد: وزارت اطلاعات در راستای ایجاد امنیت و آرامش جامعه به فعالیت می پردازد، یکی از اساسی ترین وظایف حکومت برقراری امنیت برای جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کردیم

1500 جوان ایرانی را از پیوستن به داعش منصرف کردیم