مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 09:512016-08-26بين الملل

آخرین وضعیت آتش بس در حسکه


توافق آتش بس در حسکه تحت نظارت ژنرال های روس در دست اجرا بوده و اهالی شهر پس از توقف درگیری ها در حال بازگشت به خانه هایشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، فاضل حماد ، رییس مرکز صدا و سیمای حسکه اظهار داشت: کمیته ای متشکل از رهبران کُرد و اعضایی از دولت سوریه روز چهارشنبه در حضور 2 ژنرال روس گرد هم آمدند تا به ساز و کاری برای اجرای توافق بین نیروهای کرد با ارتش سوریه درباره آتش بس در حسکه دست یابند.

حماد تصریح کرد: اعضای کمیته مذکور فهرست اسامی اسری 2 طرف را که قرار است بر اساس توافق مذکور آزاد شوند ارائه شد تا موعد تبادل آنها مشخص شود.

رییس صدای و سیمای حسکه خبر داد: مسیر قامشلی به حسکه و همچنین مسیرهای حسکه به پادگان های یگان 121 و 123 نیروهای دولتی سوریه در ریف شرقی استان حسکه که در جریان درگیری های اخیر توسط نیروهای کُرد مسدود شده بود، باز شدند.

وی ادامه داد: زخمی های درگیری های اخیر برای درمان به بیمارستان منتقل شده و اجساد شهدای ارتش سوریه نیز از طریق فرودگاه قامشلی به دمشق منتقل شدند.

حماد با اشاره به پایبندی 2 طرف کردها و نیروهای طرفدار ارتش سوریه به آتش بس، گفت: اهالی حسکه که در جریان درگیری ها شهر را ترک کرده بودند در حال بازگشت به خانه های خود هستند، کامیون های حامل مواد غذایی وارد حسکه شده اند و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آتش بس در حسکه

آخرین وضعیت آتش بس در حسکه