مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 00:562016-08-25اقتصادي

مدیرکل تعاون مازندران: جویبار پایین ترین نرخ بیکاری در مازندران را دارد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: جویبار پایین ترین نرخ بیکاری و بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی را در استان دارد و می تواند الگویی ایده آل برای دیگر شهرستان ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جویبار، کامران اصغری پنج شنبه شب در مراسم افتتاح مرکز کاریابی در جویبار، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به مردم استان است و امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی برای این مردم بزرگ باشیم.

وی افزود: دولت در راستای کوچک سازی خود به دنبال واگذاری تصدی هاست و در همین راستا کاریابی ها را تأسیس می کند و این واگذاری ها قطعاً سبب افزایش بهره وری در جامعه می شود و تأکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت اصل 44 قانون اساسی و مبحث اقتصاد مقاومتی نیز محقق می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به شرح وظایف کاریابی ها، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین وظایف کاریابی ها مشاوره شغلی و هدایت نیروی انسانی است و باید این مهم را براساس دستورالعمل ها و قوانین موجود به بهترین نحو انجام دهیم.

این مسؤول ادامه داد: کاریابی ها باید ظرفیت شهرستان ها را شناسایی کنند تا بتوانند وظایف مربوط به کاریابی را به بهترین نحو برای مردم انجام دهند و این مهم برای ما بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعاون مازندران: جویبار پایین ترین نرخ بیکاری در مازندران را دارد

مدیرکل تعاون مازندران: جویبار پایین ترین نرخ بیکاری در مازندران را دارد