مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 22:562016-08-25بين الملل

دستگیری 6 مهاجر غیرقانونی توسط گاردساحلی انگلیس


وزارت کشور انگلیس روز پنجشنبه از دستگیری 6 نفر به ظن عبور از کانال مانش برای ورود غیرقانونی به خاک این کشور ، در سواحل جنوب شرق انگلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، یک سخنگوی وزارت کشور انگلیس گفت: این افراد که سوار بر یک قایق بادی کوچک بودند صبح روز پنجشنبه توسط گارد ساحلی در آبهای منتهی به بندر دوور واقع در کنت رهگیری شدند.

وی بدون اشاره به هویت این افراد، افزود: آنها توسط بالگرد و قایق گارد ساحلی انگلیس در سواحل کنت از آب گرفته و به ساحل منتقل شدند.

سخنگوی وزارت کشور انگلیس گفت: آنها قرار است توسط افسران گارد مرزی مورد پرسش قرار گیرند.

این برای چندین بار در طی ماه های اخیر است که مهاجران غیرقانونی سوار بر قایق های کوچک بادی و بدون داشتن هیچ گونه تجهیزاتی، در جریان عبور از کانال مانش ( کانال انگلیس) رهگیری و دستگیر می شوند.

آژانس جرائم ملی انگلیس ( ان سی ای ) اوایل سال جاری میلادی گفت که گروه های قاچاق انسان با دریافت 13 هزار و 500 پوند، مهاجران غیرقانونی را از راه های مختلفی از جمله از راه دریا به این کشور منتقل می کنند.

براساس گزارش های منتشر شده شمار زیادی از پناهجویان و مهاجران ، در بندر کاله فرانسه و مناطق جدیدی که برای اسکان آنها در نظر گرفته شده، در انتظار مهاجرت به انگلیس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 مهاجر غیرقانونی توسط گاردساحلی انگلیس

دستگیری 6 مهاجر غیرقانونی توسط گاردساحلی انگلیس