مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 22:162016-08-25ورزشي

از سوی فدراسیون هندبال 7 هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند


از سوی فدراسیون هندبال، 7 هندبالیست کردستانی به مرحله سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی زنان کشور فراخوانده شدند تا خود را برای رقابت های آسیا آماده کنند.

- 7 هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند از سوی فدراسیون هندبال، 7 هندبالیست کردستانی به مرحله سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی زنان کشور فراخوانده شدند تا خود را برای رقابت های آسیا آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان ایران، 24 ورزشکار منتخب کشور را به مرحله سوم اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرد.

سمیرا علیرمایی، مژگان قهرمانی، سیران احمدی، اسرا زندی، شقایق پاپیری و پریا فرجی به همراه مربی خود نشمین شافعیان 7 هندبالیست کردستانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

سومین اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از 10 تا 15 شهریورماه در خانه هندبال تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تیم ملی هندبال زنان کشورمان در اواخر اسفندماه سال 93 به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام شد که بیشترین تعداد کاروان ایران را ورزشکاران کردستانی تشکیل می دادند.

مرضیه یوسف سرمربی و نشمین شافعیان از کردستان به عنوان مربی تمرینات فنی ملی پوشان هندبالیست را زیر نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی فدراسیون هندبال 7 هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند

از سوی فدراسیون هندبال 7 هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند