مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 19:252016-08-25اقتصادي

برگزاری همزمان نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره بزرگ گل و گیاه


همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و همچنین برپایی جشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی، جدیدترین صنایع، - تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ شرکت کنندگان در نمایشگاه جامع صنعت ویلا که برای اولین بار در ایران برگزار می شود؛انواع صنایع ساختمانی،ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، معماری منظر،سقف های مختلف ویلایی، دکوراسیون داخلی،دکوراسیون محیطی، فضای سبز، مبلمان داخلی و بیرونی، تجهیز ویلا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

نخستین نمایشگاه جامع ویلا با هدف توجه به سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلایی، توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی، توسعه گردشگری و جذب توریسیم داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعاملی میان دست اندرکاران و مخاطبین طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا برگزار می شود.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛جشنواره بزرگ گل و گیاه و صنایع وابسته نیز با حضور شرکت ها و تولیدی های مختلف برگزار خواهد شد.

عاطفی رییس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت:در جشنواره گل و گیاه دوره های آموزشی-کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همزمان نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره بزرگ گل و گیاه

برگزاری همزمان نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره بزرگ گل و گیاه