مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 19:112016-08-25فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: متأسفیم که تعداد نشریات اردبیل زیاد است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: متأسفیم که تعداد مطبوعات و نشریات استان اردبیل زیاد است و به همین دلیل ما جزو استان های برخورداری هستیم که از مزایای استان های محروم بی بهره شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، سید ناصر اسحاقی عصر امروز در جلسه اهالی فرهنگ و هنر با وزیر ارشاد در اردبیل اظهار کرد : از اول دولت تدبیر و امید و در راستای مردمی کردن بسیاری از فعالیت ها کاهش تصدی گری در عرصه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گرفته به طوری که بیش از 70 مؤسسه قرآنی به شکل مردمی در استان اردبیل و زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: ما در برگزاری جشنواره های مختلف با هدف کاهش تصدی گری سعی می کنیم از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم که در این باب برگزاری جشنواره های خصوصی تئاتر در دو سال اخیر در استان اردبیل پیگیری شده و همچنین شاهد برگزاری جشنواره مؤسسات موسیقی هستیم که با همکاری 11 مؤسسه موسیقی در استان اردبیل برگزار می شود.

اسحاقی رشد 40 درصدی توسعه کانون های مساجد را با مدیریت 452 کانون در سطح استان یادآور شد و گفت: ما با برگزاری نمایشگاه های قرآن و کتاب نیز از ظرفیت های اتحادیه کتاب فروشی ها استفاده کردیم تا با همکاری خود آنها این نمایشگاه را به صورت فصلی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: متأسفیم که تعداد نشریات اردبیل زیاد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: متأسفیم که تعداد نشریات اردبیل زیاد است