مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 18:502016-08-25اقتصادي

فاز نخست شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت افتتاح می شود


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ مرتضی براری در مصاحبه با رادیو اقتصاد ضمن تبریک هفته دولت افزود: مهمترن اولویت در برنامه پنجم توسعه کشور شبکه ملی اطلاعات بود که بزودی فاز نخست این شبکه در کشور افتتاح خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه اولویت دولت توسعه زیر ساخت ها هم زمان با افزایش کیفیت و کاهش هزینه هاست ، اظهار داشت: در حوزه تلفن ثابت مهمترین اقدام هم کدسازی بود که عملیاتی شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم کدسازی تلفن ثابت را از طرح های مهم این وزارتخانه دانست و گفت: طرح هم کدسازی تلفن ثابت یکی از مطالبات جدی مردم بود.

وی افزود: یکی شدن کدها در استان ها و دیگری تاثیر مستقیم در هزینه مردم که در نهایت منجر به پیاده سازی مفهوم عدالت در شبکه می شود از مهمترین دستاوردهای این طرح است.

براری اظهارداشت: ارتقا کیفیت سرویس های ارائه شده به مشتریان، همخوانی و هماهنگی با ویژگی ها و ساختار شبکه مخابراتی، ارائه الگوی مناسب موجود، آدرس دهی و شناسایی مبدا و مقصد یک ارتباط از مسائل مهم در این طرح است.

وی در ادامه استفاده بهینه از منابع ملی نامبرینگ، برقراری عدالت ارتباطی، استفاده بهینه از تجهیزات سوییچینگ و کنترل و عدم تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت افتتاح می شود

فاز نخست شبکه ملی اطلاعات در هفته دولت افتتاح می شود