مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 18:062016-08-25اقتصادي

توضیح سرپرست روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص بازداشت مدیرعامل


سرپرست روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شایعاتی مبنی بر بازداشت «شهاب الدین غندالی» مدیرعامل موسسه به هیچ وجه صحت ندارد.

- سرپرست روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شایعاتی مبنی بر بازداشت شهاب الدین غندالی مدیرعامل موسسه به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، ریاض الدین طباطبایی با بیان اینکه چنین خبری صحت ندارد ، گفت: موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان سهامدار بانک سرمایه است و مدیرعامل صندوق به عنوان فرد مطلع برای ارایه برخی توضیحات احضار شده بود و بازداشتی در میان نبوده است.

طباطبایی در باره اینکه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارایه به کدام مرجع قانونی احضار شده است، توضیحی نداد و اظهار بی اطلاعی کرد.

در تماس خبرنگار ایرنا با شهاب الدین غندالی مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، وی نیز این خبر را تکذیب کرد.

برخی پایگاه های اجتماعی و رسانه ها روز پنجشنبه از دستگیری و بازداشت شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به جرم اختلاس از سپرده های اعضای صندوق خبر داده بودند.

صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از 800 هزار نفر عضو وابسته به آموزش و پرورش است و از سپرده های ماهانه فرهنگیان به آنها سود سالانه پرداخت می کند و بانک سرمایه نیز از زیر مجموعه های این صندوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سرپرست روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص بازداشت مدیرعامل

توضیح سرپرست روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص بازداشت مدیرعامل