مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 13:012016-08-25اقتصادي

مدیرکل تعاون کرمان: نرخ مشارکت اقتصادی در کرمان پایین است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی کرمان در دو فصل گذشته 33 درصد و پایین ترین نرخ در کل کشور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، رضا اسماعیلی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از سال 90 با ادغام وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عهده دار وظایف متعدد و گسترده ای شدیم و در دولت یازدهم برنامه های جدیدی را داریم.

وی بیان داشت: 30 درصد فعالیت های دولت در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام می شود، لذا بر این اساس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه تشکیل شده که شامل 12 دستگاه است.

اسماعیلی عنوان کرد: در مجموع 5 هزار و 218 نفر در دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان فعالیت دارند و بیشترین بهره وری را در حوزه تعاون و کار شاهد هستیم.

وی با اشاره به شعار سال عنوان کرد: در این راستا از 12 برنامه ای که در سطح ستاد ملی اقتصاد مقاومتی تدوین شده، مربوط به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

اسماعیلی تصریح کرد: در استان کرمان هفت پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف کردیم که به تصویب ستاد استانی و ملی اقتصاد مقاومتی رسیده است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل ساماندهی و رقابت پذیر کردن کارگاه های تولیدی کوچک، افزایش مشارکت های مردم و سهم آنها در اقتصاد، تهیه و تدوین طرح نشاط اجتماعی، تدوین طرح سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعاون کرمان: نرخ مشارکت اقتصادی در کرمان پایین است

مدیرکل تعاون کرمان: نرخ مشارکت اقتصادی در کرمان پایین است