مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 12:562016-08-25سياسي

استاندار یزد: دغدغه مسؤولان استان سرعت گرفتن امور اجرایی در حوزه آب است


یکی از اصلی ترین دغدغه های مسؤولان استان یزد سرعت گرفتن امور اجرایی در حوزه آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه دغدغه اصلی در استان یزد تامین آب شرب است، اظهار داشت: اولین دغدغه ما در استان تأمین آب شرب و تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی بوده، زیرا خشکسالی های متعدد باعث بروز مشکلات عدیده برای کشاورزان شده است.

وی عنوان کرد: کار اجرایی انتقال آب به استان آغاز شده اما دغدغه ما سرعت گرفتن کار است و راهی نیست جز اینکه از فاینانس کمک بگیریم.

استاندار یزد ادامه داد: با سفر رییس جمهور به استان یزد شش طرح آبی در حوزه کشاورزی تصویب شد که مدیران حوزه جهاد کشاورزی باید جهادگرانه برای اجرای آنها تلاش کنند و همه شاهد این باشیم که در باغات شاهد این تلاش و جهاد در زمینه مدیریت آب کشاورزی باشیم.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه های استان یزد، آسیب های اجتماعی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی استان و ترانزیت موادمخدر و آمار بالای مهاجران اتفاق افتاده که در این زمینه طرح های سلامت اجتماعی و همکاری محلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال هم سرمایه گذاری داخلی و هم سرمایه گذاری خارجی را دنبال می کنیم که علاقه مندان می توانند از کتابچه تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: دغدغه مسؤولان استان سرعت گرفتن امور اجرایی در حوزه آب است

استاندار یزد: دغدغه مسؤولان استان سرعت گرفتن امور اجرایی در حوزه آب است