مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 10:262016-08-25ورزشي

امروز صورت گرفت بهره برداری از نخستین بوستان حاشیه ای در فیروزآباد


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نخستین بوستان حاشیه ای در فیروزآباد با حضور مسؤولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از فیروزآباد، شهردار این شهر صبح امروز در مراسم افتتاح بوستان حاشیه ای بلوار شهید بهشتی که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: بوستان حاشیه ای بلوار شهید بهشتی با توجه به اینکه فضای سبز شهر فیروزآباد نسبت به سرانه ای که دارد از نظر استاندارد لازم کم بود، با حمایت های شورای اسلامی شهر پیگیری شد و سرانجام به بهره برداری رسید.

چمران فیروزی افزود: ایجاد فضای سبز رکن اصلی کارهای شهرداری بوده و شاهرگ تنفسی شهر محسوب می شود که با استقبال شهروندان نیز همراه است.

وی ادامه داد: این بوستان حاشیه ای شامل امکانات رفاهی، نورپردازی، آلاچیق، سرویس های بهداشتی، پارکینگ خودرو، محیط پیاده روی ورزش و استراحتگاهی است.

فیروزی اضافه کرد: تا یک سال آینده حدود پنج هکتار به فضای سبز محلی ما افزوده می شود که ازجمله در میدان بیضی، پارک ورودی شهر، پارک و میدان شهید غلامی است.

شهردار فیروزآباد بیان داشت: این بوستان حاشیه ای نخستین بوستان حاشیه ای شهر فیروزآباد است که امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت بهره برداری از نخستین بوستان حاشیه ای در فیروزآباد

امروز صورت گرفت بهره برداری از نخستین بوستان حاشیه ای در فیروزآباد