مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 08:412016-08-25دانش

رشد 20 درصدی برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از رشد 20 درصدی برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه مازندران گفت: آغاز هفته دولت، برگزاری اجلاسیه معاونان فرهنگی موسسات آموزش عالی غیردولتی و دیدار با مجریان برگزاری جشنواره نگاه نو از جمله دلایل حضور در دانشگاه مازندران است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نگاه نو گفت: این جشنواره نگاهی جدید به توانایی دانشجویان در زمینه علمی، فرهنگی و دینی دارد که در اسفند ماه امسال به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با اشاره به اینکه دانشگاه یک مرکز پیام دهی و پیام رسانی به جامعه است و در عرصه فرهنگی یک کانون الگوسازی فرهنگی است افزود: دانشگاه پیشگام تحولات فرهنگی است و متناسب با شرایط و تحولات فرهنگی می تواند الگوهای جدید را شناسایی و با انطباق آن با شرایط به صورت بومی شده تحویل جامعه دهد.

وی عنوان کرد: جشنواره نگاه نو با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، هنری و ادبی و براساس تحقیقات علمی و مسابقات فرهنگی، فعالیت های آموزشی و همچنین بخش جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها

رشد 20 درصدی برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها