مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 08:312016-08-25حوادث

صبح امروز اتفاق افتاد واژگونی نیسان با یک فوتی و 2 مصدوم در مرند


مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز واژگونی خودرو نیسان منجر به مرگ یک تن و مصدومیت 2 تن دیگر شد.

- حبیب حسینقلی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بامداد امروز پنجشنبه چهارم شهریور ساعت 1:40 واژگونی خودرو نیسان، مرگ یک تن و مصدومیت 2 تن دیگر را به دنبال داشت.

وی گفت: این حادثه در جاده یکان کهریز به سمت سه راهی جلفا-خوی روی داد و اپراتوری فوریت های پزشکی شهرستان مرند، پایگاه های اورژانس 115 مرند و اواوغلی شهرستان خوی و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر اواوغلی را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی زاده در ادامه گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومان، تکنسین های اورژانس 115 مرگ یک تن و مصدومیت 2 تن دیگر خبر دادند و مصدومان با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان خوی انتقال داده شدند.

حسینقلی زاده با تاکید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: ازدحام مردم در صحنه های حادثه، ضمن اینکه از خدمات رسانی تکنسین های اورژانس جلوگیری می کند، در صورت بروز حوادثی از جمله انفجار خودروهای تصادفی، تعداد مصدومان را افزایش می دهد.

انتهای پیام/60002/ب10 http://fna.

ir/IBG2W7 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز اتفاق افتاد واژگونی نیسان با یک فوتی و 2 مصدوم در مرند

صبح امروز اتفاق افتاد واژگونی نیسان با یک فوتی و 2 مصدوم در مرند