مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 07:402016-08-25سياسي

پیام توییتری ابوطالبی پس از دیدار با رهبر انقلاب


معاون سیاسی دفتر رییس جمهور با اشاره به دیدار صمیمی رییس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که دولت سپاسگزار صمیمت ها و محبت های ایشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت؛ حمید ابوطالبی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر فهرستی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و اعضای هیأت دولت را به شرح ذیل آورده است:- تاکید ایشان بر بسیارخوب بودن گزارش ها، و اینکه باید به اطلاع مردم رسانده شود؛ زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.

- تاکید برتداوم خدمات دولت درراستای مقاوم نمودن اقتصاد،واگذاری اختیارات به استانها،هدایت تسهیلات بانکی و حجم عظیم نقدینگی به سوی تولید.

- تایید دراولویت بودن سیاست خارجی دراین دولت؛- تاکید برضرورت انتقادمنصفانه، همراه با ارائه راهکار صحیح؛- تاکید بر فضای مجازی به عنوان دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف وضرورت استفاده حداکثری از فرصت های فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن.

دولت سپاسگزار صمیمیت ها و محبت های مقام معظم رهبری است.

تاکید ایشان براطلاع رسانی خدمات دولت به مردم و تایید این اقدامات افتخاری برای دولت است؛ این ها همان راه استواری است که دولت تدبیر وامید دراین سه سال پیموده، و خود را مصمم به تداوم آن در خدمت به ملت می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام توییتری ابوطالبی پس از دیدار با رهبر انقلاب

پیام توییتری ابوطالبی پس از دیدار با رهبر انقلاب