مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 07:102016-08-25اقتصادي

افتتاح 517 طرح عمرانی در استان اردبیل


517 طرح عمرانی با حضور وزیر ارشاد در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، 517 طرح عمرانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردبیل به بهر ه برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها 655میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره برداری از 6هزار و 200 هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین ،گازرسانی به 20روستا ،17 طرح مخابراتی ،58 طرح عمران شهری، آبرسانی به 23 روستا و افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی چند منظوره در سیزده هزارو 650 مترمربع وسعت از طرحهای افتتاح شده در استان اردبیل است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان این طرحها در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار اردبیل گفت : شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی تمام عیار برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند چرا که علت جاودانگی آنها تلاش برای جلب رضایت مردم بود و در کار خود اخلاص داشتند وموفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر خون پاک این شهیدان هر روز بیشتر می شود.

علی جنتی همچنین گفت: پس از برجام ،بازگشایی های مناسبی روی داده است به طوری که 600 مورد بازگشایی اعتبارات در طرح ها و خریدهای خارجی داشتیم و بیشتر تحریم ها رفع شده ولی برخی دیگر از تحریم ها باقی مانده و باید طرف غربی هر چه سریع تر برای رفع آنها نیز اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 517 طرح عمرانی در استان اردبیل

افتتاح 517 طرح عمرانی در استان اردبیل