مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 00:062016-08-24پزشكي

مدیر انجمن تغذیه طبیعی مطرح کرد رهایی از چنگ بیماری با 13 سال خام گیاه خواری


برای به دست آورن سلامتی کامل و دوری جستن از بیماری هایی که جسم و روانم را تسخیر خود ساخته بود، 13 سال خام گیاه خواری انجام دادم که از این پس نیز با این شیوه به زندگی ادامه خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مریم حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش ملی تغذیه طبیعی راهی به سوی سلامتی، اظهار کرد: هشت سال با بیماری هایی همچون فشار خون بالا، بی خوابی، کم خونی و سایر امراضی که مرا با آسیب های بسیاری مواجه ساخته بود، دست و پنجه نرم کرده و روزی 18 قرص مصرف می کردم تا اینکه به گیاه خواری گرایش یافتم و اکنون به شکرانه خدا در سلامت کامل هستم.

وی با اشاره به اینکه پس از بهبودی کامل، اکنون 9 سال است که به سایر همنوعان برای رفع مشکلات درمانی شان کمک می کنم، بیان کرد: ما خواهان ترویج و گسترش خام گیاه خواری در بین یکایک مردم هستیم تا به وسیله آن بسیاری از بیماری ها را که با تغذیه نامناسب ایجاد می شوند، ریشه کن کنیم.

مدیر انجمن تغذیه طبیعی گفت: برای به دست آوردن سلامتی کامل و دوری جستن از بیماری هایی که جسم و روانم را تسخیر خود ساخته بود، 13 سال خام گیاه خواری انجام دادم که از این پس نیز با این شیوه به زندگی ادامه خواهم داد.

حسینی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن مجید 357 بار انواع میوه ها را نام برده است، افزود: این در حالی است که پروردگار تنها 2 بار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر انجمن تغذیه طبیعی مطرح کرد رهایی از چنگ بیماری با 13 سال خام گیاه خواری

مدیر انجمن تغذیه طبیعی مطرح کرد رهایی از چنگ بیماری با 13 سال خام گیاه خواری