مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 17:002016-08-24سياسي

شعار «اصلاح مسیر انقلاب» شعاری عوام فریبانه


اگر کسی حرف انقلاب را بزند اما به حرف رهبری گوش ندهد یا قهر کند، هیچ ارزشی ندارد - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنها می خواهند در مسیر انقلاب اصلاح انجام دهند و اعلام کردند که ما باید به مردم خودمان برسیم، این را اصلاح کنیم شعاری عوام فریبانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی استان همدان اظهار داشت: فضای معنوی موجود در استان همدان به دلیل حضور مجاهدان و علمایی است که در گذشته های دور و نزدیک مجاهدت کرده و نورانیت و معنویت اسلام را در این دیار منتشر کردند، بنابراین باید قدر علماء دین در این استان و شهر را بدانیم که ایمان و اخلاص را در بین شما منتشر کرده و انقلاب و اسلام از آن بهره مند می شود.

وی افزود: شهدای بزرگواری که در انقلاب و دفاع مقدس از این دیار به شهادت رسیدند، گویای عمق ایمان و بصیرتی است که در شما موج می زند که باید قدر آن را دانسته و به دنبال تقویت آن باشید و آن را با زیبایی دنیا و هیچ چیز دیگر عوض نکنید.

به نوشته تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نمونه های زیادی از جمله زندگی فرماندهان استان همدان، از جمله سردار شهید ستار ابراهیمی وجود دارد که امیدواریم خدای متعال ما را قدردان همه شهدا دانسته و توفیق دهد که راه آن ها ادامه را دهیم و تلاشی مؤثر برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «اصلاح مسیر انقلاب» شعاری عوام فریبانه

شعار «اصلاح مسیر انقلاب» شعاری عوام فریبانه