مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 16:452016-08-24سياسي

لایحه مدیریت شهری در دست تهیه


دولت تلاش می کند قانون کنونی مدیریت شهری را به روز کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها امروز در حاشیه همایش معاونان برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلان شهرهای کشور در رشت از تهیه و تدوین لایحه مدیریت شهری و تقدیم آن به دولت خبر داد و گفت : این لایحه اکنون در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و تا پایان امسال برای تصویب تقدیم مجلس خواهد شد.

آقای نوذر پور افزود : قانون کنونی مدیریت شهری بیش از 60 سال قدمت دارد و با توجه به افزایش جمعیت ، تنوع و پیچیدگی زندگی شهرنشینی و گستردگی شهرها پاسخگوی مطالبات شهروندان نیست و اکنون دولت تلاش دارد این قانون را به روز کند.

وی گفت : در لایحه جدید مدیریت شهری به برنامه ریزی و منابع درآمد پایدار شهرداری ها ، مدیریت آب - برق - فاضلاب ، مسایل اجتماعی ، میراث فرهنگی ، گردشگری و زمین شهری توجه شده است.

آقای محمد حسن آبادی مدیرکل نوسازی ، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز از تلاش جدی این اداره کل برای تسریع در روند ساماندهی 200 هزار نیروی شهرداری ها خبرداد و افزود : ماه گذشته لایحه استخدامی در شهرداری ها به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که در صورت تصویب به موقع و تهیه آیین نامه آن ، می توان مقدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مدیریت شهری در دست تهیه

لایحه مدیریت شهری در دست تهیه