مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 16:352016-08-24سياسي

تذکر یک نماینده درباره «دریافت وام از روسیه» و پاسخ لاریجانی + فیلم


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره «دریافت وام 5 میلیارد دلاری ایران از روسیه» گفت: حدود یک سال است که دولت روسیه می گوید من می توانم این وام 2 درصد را بدهم.

- تذکر یک نماینده درباره دریافت وام از روسیه و پاسخ لاریجانی + فیلم " رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره دریافت وام 5 میلیارد دلاری ایران از روسیه گفت: حدود یک سال است که دولت روسیه می گوید من می توانم این وام 2 درصد را بدهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، علی ادیانی راد در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل 80 قانون اساسی درباره دریافت وام 5 میلیارد دلاری ایران از روسیه گفت: طبق این اصل، گرفتن‏ و دادن‏ وام‏ یا کمک های‏ بدون‏ عوض‏ داخلی‏ و خارجی‏ از طرف‏ دولت‏ باید به تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ باشد.

وی خطاب به لاریجانی افزود: آنچه مطرح شده و در فرمایشات جنابعالی هم بود من احساس می کنم نکاتی هم هست که جنابعالی نفرمودید.

ادیانی راد گفت: پیشنهاد دهنده این موضوع، رییس کمسیون برنامه و بودجه و محاسبات هست و دولت هم گفته پیش نیازها به لحاظ سیاست خارجی رعایت شده؛ سوال این است، اگر واقعا اگر احساس نیاز بوده و پیش نیازها آماده شده، چرا این مطلب مهم از طریق لایحه به مجلس نیامد و چرا در کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر یک نماینده درباره «دریافت وام از روسیه» و پاسخ لاریجانی + فیلم

تذکر یک نماینده درباره «دریافت وام از روسیه» و پاسخ لاریجانی + فیلم