مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 16:312016-08-24فرهنگي

نگذاریم کتاب بمیرد


بازیگر نقش آیت الله طالقانی در سریال «معمای شاه» گفت: یک نکته با ارزش این برنامه و اسم آن این است که به کتاب توجه می کند، ما نباید بگذاریم کتاب بمیرد و اجازه ندهیم تبدیل به یک شی موزه ای شود.

- بازیگر نقش آیت الله طالقانی در سریال معمای شاه گفت: یک نکته با ارزش این برنامه و اسم آن این است که به کتاب توجه می کند، ما نباید بگذاریم کتاب بمیرد و اجازه ندهیم تبدیل به یک شی موزه ای شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه تلویزیونی کتاب باز از کتاب و کتابخوانی صحبت کرد.

او با اشاره به بازی در نقش مرحوم آیت الله طالقانی در سریال معمای شاه و اینکه برای گریم خود در این سریال تایید خانواده مرحوم طالقانی را کسب کرده است، در پاسخ به اینکه چه میزان اثر هنری مانند سریال و فیلم سینمایی در مورد شخصیت های تاریخی ساخته شده، گفت: در مورد شخصیت های تاریخی اصلا به اندازه کافی سریال ساخته نشده است.

وقتی صحبت از ایران می شود یعنی فرهنگ و پیشینه فرهنگی این کشور ولی وقتی صحبت از این فرهنگ می شود باید دید چقدر در مورد این شخصیت ها فیلم و اثر هنری تولید شده است.

وی افزود: آنقدر دست دست می کنیم و به موضوع مقطعی نگاه می نگریم تا دیگران در مورد مشاهیر ما کار تولید کنند و بعد ما افسوس بخوریم که چرا این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم کتاب بمیرد

نگذاریم کتاب بمیرد