مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 16:202016-08-24حوادث

کشف 10 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرقدس


ماموران نیروی انتظامی بیش از 10 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق را که با جعل مدارک گمرکی وارد کشور شده بود توقیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده انتظامی شهرقدس گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ورود کالای آشپزخانه قاچاق و تقلبی به شهرستان قدس و بسته بندی با نام تجاری تقلبی در یکی از انبار های این شهر و فروش آن در بازار، ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی ،موفق شدند در مدت زمان کوتاهی مکان این انبار را در اطراف شهرستان قدس شناسایی کنند.

سرهنگ حجت الله کرمی زند افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار مشخص شد کالاهای دپو شده ساخت کشور چین و از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و افراد فرصت طلب در این مکان با نصب برچسب یک شرکت معتبر داخلی و بسته بندی، آنها را جهت فروش به بازار عرضه می کردند.

این مقام انتظامی گفت:پس از تایید تخلف این واحد صنفی توسط مراجع ذیصلاح در بسته بندی کالای قاچاق و استفاده از یک برچسب معتبر شرکت داخلی ،کالای قاچاق موجود بالغ بر 15هزار عدد انواع ظروف آشپزخانه به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف و این واحد صنفی متخلف نیر پلمب شد.

سرهنگ کرمی زند با اشاره به اینکه در این عملیات پلیس یک نفر دستگیر شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرقدس

کشف 10 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرقدس